Půjčovní řád

Vážení zákazníci,

v naší půjčovně najdete potahy na židle, rautové sukně, ubrusy, běhouny stůl, různé svícny a vázy, ale i další zboží potřebné pro Váš den „D“. Naše půjčovna se stále rozrůstá, takže v případě, že byste měli zájem o půjčení určitého zboží, ale nenašli jste jej u nás v nabídce, tak nás neváhejte kontaktovat, rádi pro Vás zboží zakoupíme a následně Vám zapůjčíme.

 

I. cena

Cena za zboží je vždy uvedena přímo na stránce s daným zbožím, nebo po rozkliknutí fotografie s daným předmětem. Ceny za vypůjčení jsou uvedeny za celou dobu vypůjčení (obvykle 4 dny).

Cena za dopravu při zasílání zboží přes PPL se odvíjí od hmotnosti balíku (např. pro 50 ks potahů 150 Kč, pro 100 ks 200 Kč, při platbě na dobírku +30 Kč).

 

II. vyzkoušení zboží

Na vyžádání je možno zaslat vzorek zboží k vyzkoušení zdarma, platíte pouze poštovné a vratnou zálohu. Po navrácení zboží v pořádku Vám zálohu zasíláme ihned zpět.

 

III. rezervace zboží

Pro rezervaci zboží na Váš termín je nutno složit rezervační zálohu, která Vám závazně rezervuje zboží na Váš termín. V případě zrušení objednávky je záloha nevratná. Záloha se odečítá od celkové částky za pronájem zboží, při převzetí zboží doplatíte tedy už jen zbytek částky za výpůjčku.

 

IV. převzetí zboží

Zboží je možno si vyzvednout u nás na adrese Přáslavice 103 (asi 8 km od Olomouce), nebo zaslat přes přepravní společnost PPL či DPD, přes Českou poštu kvůli spolehlivosti při doručování raději nezasíláme.

Zboží aktuálně vydáváme ze skladu, nejedná se o prodejnu ani provozovnu, pouze o sklad. Samozřejmě je možno přijet se podívat na jednotlivé zboží, které Vám rádi předem nachystáme, jelikož ve skladu je vše pečlivě zabaleno, není tedy možnost jít se podívat do skladu na všechno zboží. Některé zboží máme také v kanceláři, vždy je tedy lepší se informovat předem.

Křehké zboží (vázy, svícny,..) nezasíláme, je možné pouze osobní převzetí.

 

V. obdržení zboží

Zboží si můžete osobně vyzvedávat od čtvrtka, či dle domluvy. Předem nám dejte vědět den a přibližný čas převzetí, aby Vám měl kdo zboží vydat (mailem, telefonicky či SMS).

Přes PPL zboží zasíláme ve středu před akcí, pokud není dohodnuto jinak. 

V případě, že bude zboží připraveno již dříve, není problém si jej po domluvě vyzvednout či zaslat i dříve. Uvedené termíny platí u sobotních svateb, v případě svatby v jiný den je termín zaslání či převzetí dle domluvy.

Zboží vždy po obdržení zkontrolujte, zda je v pořádku a pokud by byl nějaký problém, ihned nám volejte či napište. Na pozdější reklamace po termínu akce nebude brán zřetel a je bráno, že jste zboží obdrželi v pořádku.

 

VI. vrácení zboží

Zboží vracíte osobně nejpozději v pondělí po akci opět na naší adrese Přáslavice 103.

Při zasílání zboží přes PPL je zboží nutno zaslat co nejdříve zpět (u víkendové svatby v pondělí) tak, aby zboží bylo doručeno následující pracovní den (PPL, u České pošty "balík do ruky“), jelikož zboží musí být dispozici pro další zákazníky

 

VII. smlouva o nájmu

Vratná kauce není vyžadována, ale je sepisována smlouva o pronájmu. Jsou zde uvedeny termíny dodání pro obě strany, cena za půjčení, ale také sankce v případě zničení zboží.

 

VIII. zacházení se zbožím

Prosíme, abyste zacházeli se zbožím tak, jako by mělo být Vaše. Mašle ani ostatní dekorace nejsou hadr, proto prosím, nemuchlejte textilní dekorace, obzvlášť ne mašle do klubíčka, nenechávejte je zasukované, apod.

Potahy na židle, ubrusy, mašle, atd. neperete, nečistíte, vracíte je použité.

Pokud jsou židle špinavé, nejdřív je omyjte, než na ně potahy navléknete. Z rubové strany jdou potahy velmi špatně čistit, nebo spíše nejdou vůbec čistit, takže pokud potahy navléknete na židle ze sálu, co se použijí jednou za rok a jsou špinavé, zašpiníte tím i potah, který nepůjde vyčistit, nebo jen velmi těžko a my budeme nuceni Vám účtovat pokutu. To samé platí pro stoly a ubrusy či případné další zboží.

Prosíme tedy, abyste se zbožím zacházeli opatrně nejen kvůli nám, ale hlavně i kvůli Vám, jelikož Vy budete ti, kdo budou muset škodu uhradit. Například roztrhané, propálené potahy, ubrusy, atd. a nevyčistitelné skvrny způsobí, že budeme muset dané zboží vyřadit a po Vás budeme požadovat zaplacení hodnoty daného zboží.

Dále upozorňujeme, že to, že nevybíráme vratnou zálohu, je z důvodu, abychom Vám nepřidávali další starosti s placením zálohy, když třeba peníze momentálně potřebujete na něco jiného. Jelikož se Vám s tímto snažíme vyjít vstříc, tak bychom na oplátku ocenili vstřícnost při jednání ohledně úhrady škody z Vaší strany, pokud taková situace nastane, i když to není příjemné ani Vám, ale ani nám. Pro tyto případy je proto sepisována smlouva o nájmu, kde jsou uvedeny sankce za zničení dekorací, apod. a tudíž veškeré sankce ze smlouvy plynoucí jsou vymahatelné.   

Samozřejmě v případě, kdy by došlo k nevratnému zničení zboží a Vy jste jej museli platit, rádi Vám jej po zaplacení zničeného zboží a poštovného zašleme na Vaši adresu a zboží si můžete ponechat.